LOVLOVLOV :D


NU ÄR DET LOOV :D:D
gud vad skönt med lov, ska bara slappa, slappa och slappa,
och rida visserligen, inget jag ser fram emot speciellt mycket med tanke på snön -_-
idag hade vi sovmorgon till nio, sen hade vi några lekar i snön, haha.
jag tyckte det var as kul, men det var inte alla som tyckte det c:
efter det såg vi på film, "Super size me". Sjukt äcklig var den.
Handlade om en kille som i en månad bara äta mc donnalds mat.
Alltså frukost, lunch och middag varje dag. Asså uusch, han spydde och höll på
och så fick man se hur de skär upp magen och tar ut fettet,
asså faan höll på och spy ;S;S
efter det var det lunch och jag var inte speciellt sugen -_-
och sen slutade vi :D så nu sitter jag här med min häst bosse
och ska snart se let's dance ;> brukar inte tycka det är speciellt bra,
men har ändå inget bättre för mig (;
här är dagens låt, American idiot - Green day


Kommentarer
Postat av: catta

haha, filmen var DÅLIG!

jag somnade nästan.



aww gullig bild <3

2010-02-19 @ 22:39:05
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0