snösnösnö -_-

usch vad jag blev arg när jag vaknade imorse och såg att det snöar ute.
jag menar vi har redan sjukt mycket snö, och ändå så fortsätter det snöa -_-
det har snöat hela dagen lixom. VILL HA SOMMAR!
men iaf, igår var det ju alla <3 dag och den firade jag med världens bästa kompisar (:
vi hade även ett vääldigt sent julklappsbyte, hehe ;>
emma var nämligen i australien på julafton och sen har det inte blivit av förrens nu ;p
vi flummade och åt kladdkaka tills vi spydde, preciis som det ska vara (y)

sen idag har det inte hänt nåt kul, har bara varit i skolan (oväntat).
så nu ska jag plugga. har ett nytt projekt om droger och sånt (;
ååh just det, igår såg jag de nya bilderna från eclipse, shiit dom är sjukt underbara.
vill se trailern nununu <3
egentligen är inte bilderna släppta från summit ännu.
så man får egentligen inte se dem än, mehehe.
så jag tänker inte lägga upp några bilder här, men jag har alla på datorn iaf, hihi :))
nu ska jag fortsätta plugga :<
här är dagens låttips, Sleep - My chemical romance. karro tvingade mig
att lyssna på den i fredags, och jag blev helt kär :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0