toorsdag ;))

usch, vi har verkligen sjukt mycket att göra i skolan nu :/ fick dessutom i tisdags reda på att man kan göra matteprovet imorgon om man vill. annars så ska man göra det senare tillsammans med provet till nästa kapitel. det skulle jag inte orkat, så jag valde att göra det imorgon, och det kommer antagligen gå skit ;/ men det kommer iaf vara skönt när det är över, älskar den känslan av att komma ut ur klassrummet och ha gjort klart provet ;p så nu sitter jag här och repeterar procent och hoppas att jag inte glömmer allt tills imorgon x>

  haha, jag dör varje gång jag ser den här xD


Kommentarer
Postat av: EMMA OCH OLIVIA

Fin blogg du har ! :)

2010-02-12 @ 15:37:06
URL: http://gellivaretwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0