fååglar



haha, när jag satt här i köket så dök plötsligt tusentals fåglar upp och täckte
hela himlen och lät asmycket ;p så jag sprang såklart ut och filmade dem (y)
min enda tanke när jag stod där ute var; hoppas inte alla av nån anledning
får för sig att skita samtidigt haha, då skulle jag vara död nu ;>
i skolan idag hade vi sån salskrivning, där man får välja
mellan typ fem rubriker och sedan skriva en berättalse om det.
salskrivningen var två och en halv timme lång, sen skulle man vara klar.
min blev exakt fyra sidor (;
på idrotten hade vi nån hinderbana, det var faktiskt asjobbigt xp
man skulle under och över och hoppa och göra volter i ringar och blablabla...
men det var kuul :D
och nu ska jag plugga franska och engelska glosor -_- hejjdå C:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill du läsa en blogg om dom underbara kaulitz twillingarna?? läs då min --> www.kaulitzlovers.blogg.se

2010-02-16 @ 21:00:57
URL: http://kaulitzlovers.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kanske gjorde en revival på Hitchocks "Fåglarna" i Domsten idag, tror de hade castingen i Viken tidigare ;)

2010-02-16 @ 22:31:48
Postat av: fanny

haha, du har nog rätt (y)

2010-02-17 @ 21:24:51
URL: http://rutigazebran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0