hallelujah :)))

 

jag är hemma igen!!!!!!!! alla jublar av glädje, woohoo.
jag har kommit på en sak, kyrkan är läskig.
jag har verkligen inget där och göra över huvud taget.
alla sitter knäpptysta och man ska inte prata med varandra, jag vågar nästan
inte röra mig för då kommer det konstiga läten från mina skor :<
sen ska man sjunga psalmer i jääätte höga toner så att det låter jätte skumt.
då får jag lite panik ;/ jag jublade och gjorde en fin liten dans utanför kyrkan,
för det får man göra, utanför kyrkan :)))))
längtar till mars, då är det ääntligen TH-konsert :D
nu vill jag ha choklad, hihi. hejdå ;*

Kommentarer
Postat av: catta

då är det synd om dig eftersom du måste gå i kyrkan minst 12 gånger ;)

haha , ni kommer säkert ha mega skoj på konserten.

Vill också gå på konsert men inte på th ;P

2010-01-19 @ 16:22:36
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0