bilder :))

har varit ute och fottat lite nu när det är sol ;))
bilderna blir inte dom bästa med kameran jag har. hade mitt fotointresse bara
varit lite störrre hade jag antagligen haft en systemkamera för länge sen.
men jag är liksom rädd att jag inte kommer använda den och att den bara kommer
ligga här och skräpa helt i onödan (; men vi får väl se om jag köper en nån gång,
annars får jag väl låna pappas, haha. bara jag inte råkar ta sönder den av nån anledning, hihi ;>>
aja, lägger upp fyra bilder iaf. ska nog till stallet senare också, känner mig rätt förkyld bara :<








Kommentarer
Postat av: catta

fina bilder :D

snygg header :D<3

2010-03-26 @ 20:49:26
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0