onsdaag :))


halloj :D kass uppdatering, jag vet. men har inte haft lust att skriva något.
efter konsertinlägget känns alla inlägg väldigt tråkiga, haha (;
idag har vi iaf haft redovisningar om drogprojektet i skolan.
min redovisning handlade om olika behandlingar mot drogmissbruk och var ungefär 6 minuter.
egentligen var det tänkt att jag och Älva skulle jobba tillsammans, men eftersom hon
åkte till afrika precis när vi höll på med projektet så fick vi göra var för sig istället.
alltså var jag nästan den enda som hade hela redovisningen själv, haha läskigt ;>
det gick inte speciellt bra, eftersom POWERPOINT PRESENTATIONEN INTE FUNKADE :@
så jag fick köra utan den ;< sen hade jag knappt lyckats lära mig någonting utantill,
så det blev mest att kolla på pappret -_- men det är iaf skönt att det är klart nu :)
efter redovisningen var vi så lättade att jag och sys började fäktas.
jag hade sopkvasten och sys hade sophinken :))) jag vann 8D typ.
vi lät så mycket att tyskaläraren från det andra klassrummet kom in och dampade på oss.
eller mig, för sys rymde ;<<
aja, nuu orkar jag inte skriva mer, hehe. skriver igen imorgon hoppas jag :>
och imorgon kommer trailern till eclipse :D:D:D exakt klockan tre, glöm inte det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0