Teknik åttan 8>



Ikväll orkar jag inte skriva om vad jag gjort under dagen, så då var det väl en
himla tur att jag spelade in den här OTROLIGT häftiga videon idag ;>
jag och älva berättar om dagen, haha :D förlåt att jag dampar lite då och då.
jag var as flummig, och när jag är flummig så pratar jag fort,
snackar om helt ointressanta grejer och dampar ibland, haha ;>
denna gången var det dock för att jag druckit cola (tror jag iaf), då blir jag sån ;]
sen filmar jag nån konstig gubbes skor i slutet (?).
aja, videon är iaf cp, men whatever, det får ni stå ut med :))

Kommentarer
Postat av: Älvaaa

hahahahha, har inte sett denna filmen här förren nu HAHAHAH xDxDxD

2010-06-16 @ 09:23:57
Postat av: Älvaaa

Hahahaha, vi är coolast (y)

2010-06-16 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0